scroll down


Konferencje
w Ilonn Hotel Poznań

Komfortowe lobby, dwie restauracje, nieodpłatny parking, multimedialne sale oraz pyszna kawa to wszystko, czego potrzebujecie Państwo do zorganizowania idealnych konferencji w Poznaniu.

Hotel Ilonn oddaje w ręce swoich Gości multimedialne, przestronne, modułowe sale szkoleniowe w Poznaniu o łącznej powierzchni 400 m2. W zależności od ilości uczestników oraz formy organizowanych szkoleń, sale można ze sobą łączyć w różnorodnych konfiguracjach. Każda z przestrzeni wyposażona została w rzutnik, ekran wbudowany w sufit, nagłośnienie, flipchart oraz inteligentne oprogramowanie sterujące. System okablowania umieszczany w
podłodze pozwala na podłączenie się do sieci w dowolnym miejscu.

W celu zaczerpnięcia informacji dotyczących sal konferencyjnych, zachęcamy do kontaktu z Działem Sprzedaży: marketing@ilonnhotel.pl.


Sale konferencyjne
i szkoleniowe.

Sale konferencyjne i szkoleniowe Ilonn Hotel to w pełni funkcjonalne, ergonomiczne i multimedialne pomieszczenia z przestrzenią do pracy oraz organizacji spotkań biznesowych. Dzięki modułowej konstrukcji sale te sprostają wymogom organizacji wszelkiego typu szkoleń i warsztatów. W ręce naszych Gości oddajemy sale o łącznej powierzchni 400 m2.

Dodatkowym atutem naszych wnętrz jest możliwość ich swobodnej rearanżacji. Dzięki modułowej budowie ścian, istnieje możliwość rozdzielenia lub połączenia sal w jedną przestrzeń o powierzchni 205m2 oraz 100m2. Pozwala to na organizację konferencji nawet dla ponad 300 osób.

Dostępne powierzchnie i układy sal.

HALL TYPE SIZE (m²) SEATS
HALL 01 Conference 63 24-50 50 30 24 24
HALL 02 Conference 90 30-90 90 40 30 30
HALL 03 Conference 50 20-50 50 24 20 20
HALL 01+02+03 Conference 205 70-200 200 120 70 120
HALL 04 Conference 36 20-45 45 20 20 20
HALL 05 Conference 45 24-55 55 24 28 28
HALL 04+05 Conference 98 30-130 130 60 40 30
SALA VIP Conference Premium 49 20 - - - 20

Oferta
Ilonn Hotel Poznań.

— konferencje,
— warsztaty,
— szkolenia,
— przyjęcia firmowe,
— wigilie firmowe,
— przyjęcia rodzinne,
— komunie,
— wesela,
— imprezy sylwestrowe,
— imprezy karnawałowe.

Imprezy
integracyjne
i firmowe

Prawdą jest, że nic tak nie zacieśnia relacji pomiędzy współpracownikami jak integracyjna impreza firmowa. Nasi specjaliści każdorazowo dbają, aby forma spotkania odpowiadała nie tylko charakterowi firmy, ale i potrzebom Gości biorących udział w evencie. Elastyczność naszej oferty zjednała sobie dotychczas przychylność i aprobatę dziesiątek kontrahentów, którzy na przestrzeni czasu stali się naszymi stałymi Gośćmi.

W Państwa ręce oddajemy przestronne sale konferencyjne, w których z powodzeniem podejmujemy się organizacji imprez tanecznych, warsztatów kulinarnych, wigilii firmowych, gier w minigolfa, a nawet maratonów jogi. Jednocześnie, do dyspozycji naszych Gości oddajemy przestronny ogródek z zapleczem grillowym, co często okazuje się doskonałą alternatywą dla standardowych form.

Pakiety
konferencyjne.

Z uwagi na fakt, że jesteśmy zobowiązani wobec współpracy długoterminowej, nasi stali Goście, w przypadku cyklu konferencji, mogą liczyć na specjalną wycenę. Zachęcamy do skorzystania z naszych atrakcyjnych warunków współpracy.

Pakiet standardowy: dla grup zorganizowanych powyżej 20 osób, już od 99 zł/osobę (cena brutto, zawiera podatek 23% VAT).

Pakiet zawiera:

wynajem sali konferencyjnej wraz z rzutnikiem multimedialnym, flipchartem, nagłośnieniem, Internetem, parkingiem dla Gości, pomoc i wsparcie opiekuna szkolenia dedykowanego w trakcie spotkania, standardową przerwę kawową (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka konferencyjne), dwudaniowy lunch do wyboru spośród propozycji szefa kuchni. Rezerwację potwierdza podpisanie formularza zamówienia na organizację szkolenia.


 Na wszelkie pytania odpowiadamy w przeciągu 24 godzin.


Questions by phone, no:


+48 61 668 75 75 | +48 668 89 75 75

Form queries and reservations

:
koperta
Events calendar
Events calendar
All |